Ние сме Афтър Рейн ООД, официални вносители на Caffe Barbera, кафе любители, ентусиасти и оптимисти. Това е и посланието в нашето име – след всеки дъжд изгрява слънце!
За нас Barbera обединяват любовта към Италия и истински доброто кафе.
Историята
1870
Историята на Caffe Barbera започва в далечната 1870 г, когато Доменико Барбера решава да се установи в Южна Италия и започва да произвежда кафе с малка ръчно направена машина за изпичане на кафе. Вродените му трудолюбие и усърдие, съчетани с жизнерадостта типичнa за юга, скоро водят до процъфтяващ бизнес. Доменко магьосникът на кафето, както е познат на местно ниво, виждал как семейството и бизнесът му се разрастват. Първата му машина за изпичане на кафе, наречена „Торнадото” е можела да пече 30 килограма кафе едновременно и станала негова гордост и радост. За съжаление през 1903 г. Доменико Барбера магьосникът на кафето умира неочаквано заради болест. И все пак успява да предаде изкуството и страстта си на своите деца. Семейният бизнес, който гордо носи името му продължава да живее и днес и остава също толкова отдаден на това да произвежда висококачествено кафе, както магьосникът на кафето е бил през всички години в миналото.
1920
Антонио Барбера, синът на Доменико, поема контрол над семейния бизнес и продължава успешно да го разраства. Отдаденост на качеството, умна администрация на семейните активи и внимателното му управление на бранд имиджа трансформира Caffe Barbera в една от най-известните марки за кафе в Южна Италия в периода между
двете световни войни. Преодолявайки разрушенията, причинени от войната, бизнесът бързо е изграден наново и скоро се издига по-силен от всякога. По време на поствоенния икономически бум в Италия в нова цел се превръща да се изведе традицията на Caffe Barbera за върхови постижения и успех към новите бързо растящи пазари в останалата част на Италия.
1947
Антонио с помощта на сина си, Летерио Барбера, скоро отварят нова фабрика в Неапол, историческото родно място на Италианската кафе култура. Огромен риск със сигурност, но се оказва в последствие и огромен триумф. Новата Неаполитанска пекарна за кафе се превръща в основата върху, която семейството изграждат дистрибуционна мрежа, която се разраства из Италианския полуостров. Клонове на бизнеса са отворени в Милано. Caffe Barbera вече наистина се превръща в Италианска кафе марка, на която хората могат да се наслаждават навсякъде, от подножието на Алпите до бреговете на Сицилия.
1953
Под водачеството на Антонио бизнесът вече се е трансформирал от малко занаятчийско производство до индустриално такова. И все пак едва с пристигането на Кармело Барбера, производствената технология на бизнеса отново е революционизирана чрез прилагането на модерни научни принципи. След като получава магистърска степен по Хранителни технологии от Колумбийския Университет в Ню Йорк, Кармело с подкрепата на семейния бизнес основава първата специализирана химична лаборатория за изследване на кафето в Италия. Бизнесът решава да наблегне върху изследването и развитието и по този начин да се отличат. Може би е било просто интуицията на Кармело, родена от особеностите на времето. И все пак се оказва от основно значение за бъдещия растеж на бизнеса. Не е учудващо, че името на Caffe Barbera, в сътрудничесто с международната кафе общност, започва да се появява в престижни научни публикации и списания през този период.
1982
Новият международен подход, който започва с Кармело, се разраства под водачеството на Енрико Барбера, който поема контрол над бизнеса през 1982 г. През 1978 г.компанията променя организационната си структура и се превръща в частно дружество с ограничена отговорност. Също така започва да навлиза на международните пазари. Дистрибуцията Разпространението нараства и Caffe Barbera бързо установяват присъствие в 60 страни на 5 континента. Същевременно затвърждава и развива вътрешното си присъствие. Приспособявайки се към най-новите тенденции в бизнеса, през 2003 г. компанията слага началото на първия Caffe Barbera франчайз в Дубай, стартирайки новата си концепция от вериги кафенета наречени „Cafe Barbera – Италианското кафене”. През този период компанията също така получава няколко международни награди и отличия, удостоверяващи високото качество на продуктите и. Въпреки тава бизнесът продължава да се придържа към традиционните ценности, съзнавайки, че най-големият успех е всекидневното удовлетворение на лоялните им клиенти по света.
2014
Днес , Елио, към корпоративната визия и национална и международна експанзия, добавя проучването и развитието на нови пазари, успешно фокусирайки се върху сравнението с Уеб и Социални медии, към предаваната в поколенията визия на семейния бранд.